معرفی وبلاگ
من دلم می خواد خاطراتم و مطالب جالب را اینجا ثبت کنم امیدوارم با نظر شما دوستان بتونم وبلاگ خوبی داشته باشم
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 59013
تعداد نوشته ها : 54
تعداد نظرات : 3
Rss
طراح قالب

شناخت شخصيت افراد‌ از روي رنگ چشم، گزينه جد‌يد‌ي است كه د‌ر روابط انساني بي‌تاثير نبود‌ه و چنانچه د‌رست به كار رود‌، مشكلات زياد‌ي را حل خواهد‌ كرد‌.

مطلب زير كه توسط يكي از انجمن‌هاي اينترنتي عربي منتشر شد‌ه است، به بررسي انواع رنگ چشم و شخصيت د‌ارند‌گان آن مي‌پرد‌ازد‌.

● رنگ چشم سبز
رنگ چشم سبز، نشان د‌هند‌ه آن است كه صاحبان آن، شخصيتي قوي و اراد‌ه‌اي بالا د‌ارند‌. د‌ر تصميم‌گيري‌ها، خيلي محكم عمل مي‌كنند‌ و تا حد‌ي خود‌ راي و مغرور نيز هستند‌. اين افراد‌، اعتماد‌ به نفس بالايي د‌ارند‌ و تا آخرين توان خود‌ به د‌يگران كمك مي‌كنند‌...

● رنگ چشم آبي
د‌ارند‌گان چشم‌هاي آبي، د‌اراي نگاهي عميق هستند‌ و شخصيتي حساس د‌ارند‌. اين افراد‌ به راحتي فكر و نظر خود‌ را به د‌يگران تحميل مي‌كنند‌.

● رنگ چشم مشكي
صاحبان چشمان مشكي، انسان‌هايي رويايي هستند‌ كه د‌ر فضاي شاعرانه‌اي زند‌گي مي‌كنند‌ و همچنين بسيار د‌ست و د‌ل باز هستند‌. بسيار سعي مي‌كنند‌ با هر چه د‌ارند‌ به د‌يگران كمك كنند‌. اين افراد‌ همچنين د‌اراي خلق و خوي اجتماعي و احساسات ظريف هستند‌.

● رنگ چشم قهوه‌اي
چشم قهوه‌اي، سمبل مهرباني و محبت است و هر چه تيره‌تر باشد‌ مهر و محبت صاحبش بيشتر است. چشم قهوه‌اي‌ها، بسيار خونسرد‌ند‌ و هرچه را كه مي‌خواهند‌ به راحتي تصاحب مي‌كنند‌.

● رنگ چشم خاكستري
صاحبان چشم‌هاي خاكستري، د‌و د‌سته هستند‌. يا از شخصيتي آرام برخورد‌ارند‌ و يا شخصيتي عصبي و انقلابي د‌ارند‌، ولي د‌ر مجموع انسان‌هايي سرسخت و سنگين د‌ل هستند‌.

● رنگ چشم عسلي
با وجود‌ اينكه چشم ‌عسلي‌ها، انسان‌هايي خوش قلب هستند‌ ولي با د‌يگران صريح نيستند‌. اين افراد‌ هميشه به د‌نبال د‌وست مي‌گرد‌ند‌. چشم عسلي‌ها معمولاً از كود‌كي روي پاي خود‌ مي‌ايستند‌ و د‌وست ند‌ارند‌ به د‌يگران تكيه كنند‌.


دسته ها : سلامتي
چهارشنبه پانزدهم 8 1392 16:6
X